Please or Register to create posts and topics.

Kod, który wpuścił mnie do innego świata

Nie jestem typem gracza. Serio. Jestem raczej typem faceta, który w wolnym czasie ogląda filmy dokumentalne o budowie mostów i podlewa kwiatki na balkonie. Pracuję jako recepcjonista w średnim hotelu na obrzeżach miasta. Zmiany nocne, turyści, pijane pary po weselach – widziałem wszystko. I gdzieś tam, między trzecią a piątą nad ranem, gdy w holu jest cicho jak w grobowcu, często przeglądam internet. Nie z nudów. Z przyzwyczajenia.

Pewnej nocy trafiłem na coś, co mnie zaintrygowało. Jakiś blog o promocjach. Normalnie bym przewinął, ale jeden wpis wyróżniał się z tłumu. Ktoś opisywał, że w pewnym miejscu można dostać ekstra środki, jeśli wie się, gdzie kliknąć. Żadnych wielkich obietnic – po prostu „weź i sprawdź”. I tak, będąc przy biurku recepcji, z kubkiem czarnej kawy i widokiem na pusty parking, zacząłem szukać.

Strona, którą znalazłem, wyglądała solidnie. Bez fajerwerków, bez tych wyskakujących okienek, które każą Ci coś kupić zanim w ogóle zobaczysz treść. Przejrzałem ofertę. I wtedy zobaczyłem sekcję z promocjami. Potrzebowałem czegoś, co nie wymaga od razu dużej wpłaty. Coś na próbę. I natknąłem się na informację o specjalnym kodzie. Pomyślałem – dobra, nie mam nic do stracenia. W hotelu i tak nie ma żadnych gości od dwóch godzin, a do końca zmiany zostało jeszcze trzy.

Zarejestrowałem się w kilka minut. Mail, login, hasło – standard. Ale żeby skorzystać z oferty, musiałem wpisać dodatkowe hasło. Szukałem go na stronie, przewijałem regulaminy, aż w końcu znalazłem. To była taka mała, szara ramka, prawie niewidoczna. Wpisałem go z nadzieją, ale bez oczekiwań. I wtedy okazało się, że mogę aktywować coś ekstra. Te vavada kody – bo tak to się nazywało – działały bez żadnego haczyka. Dostałem darmowe środki na start. Bez wpłacania własnego grosza.